Merkeutvidelser: tre spørsmål som bør stilles
Mest leste artikler av samme forfatter(e)
- Jon Bingen Sande, Lars Erling Olsen, Grønn markedsføring og offentlige anskaffelser
- Nina M. Iversen, Leif E. Hem, Fra statiske til dynamiske merker i en digital opplevelseskontekst
- Alexander Farestvedt Hem, Leif E. Hem, Merkeaktivisme – muligheter og utfordringer
- Leif E. Hem, Branding 2020
- Morten Erichsen, Lars Erling Olsen, Pretesting av digital reklame
- Leif E. Hem, Nina M. Iversen, Merkelogoen som virkemiddel for å utvikle sterke merker
- Lars Erling Olsen, Måling av merkeassosiasjoner
- Tove Cathrine Spetalen, Ina Stølen, Leif E. Hem, Merker i krise – strategisk merkevareledelse som modererende faktor
- Leif E. Hem, Nina M. Iversen, Hvordan påvirker været vårt forbruk?
- Lars Erling Olsen, Det viktigste første problemet i praktisk posisjonering
Fulltekst
Publisert
Hvordan referere
Utgave
Seksjon
Emneord (Nøkkelord):
Markedsføring
Lisens
Opphavsrett 2004 Leif E. Hem, Lars Erling Olsen
Dette verket er lisensiert under Creative Commons Attribution 4.0 International License.