Merker i krise – strategisk merkevareledelse som modererende faktor
Mest leste artikler av samme forfatter(e)
- Nina M. Iversen, Leif E. Hem, Fra statiske til dynamiske merker i en digital opplevelseskontekst
- Alexander Farestvedt Hem, Leif E. Hem, Merkeaktivisme – muligheter og utfordringer
- Leif E. Hem, Branding 2020
- Leif E. Hem, Nina M. Iversen, Merkelogoen som virkemiddel for å utvikle sterke merker
- Leif E. Hem, Nina M. Iversen, Hvordan påvirker været vårt forbruk?
- Leif E. Hem, Kjell Grønhaug, Private merker – tar stadig økende markedsandeler
- Nina M. Iversen, Leif E. Hem, Spredning av delingstjenester
- Leif E. Hem, Lars Erling Olsen, Merkeutvidelser: tre spørsmål som bør stilles
- Inger Lise Aarrestad, Leif E. Hem, Ulike vekststrategier for et merke – en sammenligning (Del I)
- Leif E. Hem, Kjell Grønhaug, Merkeelementene
Fulltekst
Publisert
Hvordan referere
Utgave
Seksjon
Emneord (Nøkkelord):
Markedsføring, Strategi