Branding 2020
Sammendrag
Utfordringene står i kø for de norske bedrifter som i år 2020 vil nå ut til et marked. Nye teknologiske løsninger, endringer i medielandskapet og søkelys på bærekraft og covid-19-pandemien snur opp ned på mange markeder. Ny teknologi åpner for at kunder og selgere på nye måter kan søke informasjon før, under og etter kjøp. Antall kanaler man kan benytte for å nå ut til et marked, har eksplodert. Netthandel er i ferd med å endre våre antakelser fullstendig om hvordan produkter best distribueres. Pris og prissetting overlates til algoritmer. Innovasjonstakten er høyere enn noen gang. På toppen av alt dette har vi en pågående verdensomspennende pandemi og en jordklode som hiver etter pusten.
Mest leste artikler av samme forfatter(e)
- Nina M. Iversen, Leif E. Hem, Fra statiske til dynamiske merker i en digital opplevelseskontekst
- Alexander Farestvedt Hem, Leif E. Hem, Merkeaktivisme – muligheter og utfordringer
- Leif E. Hem, Nina M. Iversen, Merkelogoen som virkemiddel for å utvikle sterke merker
- Tove Cathrine Spetalen, Ina Stølen, Leif E. Hem, Merker i krise – strategisk merkevareledelse som modererende faktor
- Leif E. Hem, Nina M. Iversen, Hvordan påvirker været vårt forbruk?
- Leif E. Hem, Kjell Grønhaug, Private merker – tar stadig økende markedsandeler
- Nina M. Iversen, Leif E. Hem, Spredning av delingstjenester
- Leif E. Hem, Lars Erling Olsen, Merkeutvidelser: tre spørsmål som bør stilles
- Inger Lise Aarrestad, Leif E. Hem, Ulike vekststrategier for et merke – en sammenligning (Del I)
- Leif E. Hem, Kjell Grønhaug, Merkeelementene
Fulltekst
Publisert
Hvordan referere
Emneord (Nøkkelord):
Markedsføring