Branding 2020

Forfattere

  • Leif E. Hem Norges Handelshøyskole (NHH)
DOI: https://doi.org/10.23865/magma.v23.1255

Sammendrag

Utfordringene står i kø for de norske bedrifter som i år 2020 vil nå ut til et marked. Nye teknologiske løsninger, endringer i medielandskapet og søkelys på bærekraft og covid-19-pandemien snur opp ned på mange markeder. Ny teknologi åpner for at kunder og selgere på nye måter kan søke informasjon før, under og etter kjøp. Antall kanaler man kan benytte for å nå ut til et marked, har eksplodert. Netthandel er i ferd med å endre våre antakelser fullstendig om hvordan produkter best distribueres. Pris og prissetting overlates til algoritmer. Innovasjonstakten er høyere enn noen gang. På toppen av alt dette har vi en pågående verdensomspennende pandemi og en jordklode som hiver etter pusten.

Mest leste artikler av samme forfatter(e)

1 2 > >> 

Fulltekst

Publisert

2020-06-01

Hvordan referere

Hem, L. E. (2020). Branding 2020. Magma, 23(6), 46–47. https://doi.org/10.23865/magma.v23.1255

Utgave

Seksjon

Fagleder

Kategorier

Emneord (Nøkkelord):

Markedsføring