Merkeelementene
Mest leste artikler av samme forfatter(e)
- Nina M. Iversen, Leif E. Hem, Fra statiske til dynamiske merker i en digital opplevelseskontekst
- Alexander Farestvedt Hem, Leif E. Hem, Merkeaktivisme – muligheter og utfordringer
- Leif E. Hem, Branding 2020
- Kjell Grønhaug, «Marketing Myopia» – en kort kommentar
- Leif E. Hem, Nina M. Iversen, Merkelogoen som virkemiddel for å utvikle sterke merker
- Oddrun Bjørklund, Kåre Skallerud, Geir Sogn-Grundvåg, Kjell Grønhaug, Produktdifferensiering: hva og hvorfor?
- Kjell Grønhaug, Bjørn Johs. Kolltveit, IS-prosjekter: implementering og prosjektsuksess
- Tove Cathrine Spetalen, Ina Stølen, Leif E. Hem, Merker i krise – strategisk merkevareledelse som modererende faktor
- Kjell Grønhaug, Er forskning nyttig?
- Leif E. Hem, Nina M. Iversen, Hvordan påvirker været vårt forbruk?
Fulltekst
Publisert
Hvordan referere
Utgave
Seksjon
Emneord (Nøkkelord):
Markedsføring